אמנת השירות
זמינים תמיד
כחלק מהמחויבות שלנו לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלנו אנחנו מתחייבים לתקשורת רציפה ונגישה. כך אנחנו יכולים לדאוג לחווית שירות נעימה, אחידה ורציפה תוך כדי קבלת הפידבק מהעובדים והמעסיקים. שיטות הביקורת שלנו, גם דרך הטכנולוגיות החדשניות שלנו, מאפשרות לנו להיות בקשר וקשב אתכם בכל צעד בדרך.
מתפתחים תמיד
אנחנו מאמינים בשיפור עצמי בלתי פוסק. לכן אנו מטפחים תרבות ארגונית של חתירה למצוינות, תחקור והפקת לקחים ממנה אנחנו מתאימים את ההתנהלות שלנו לכל לקוח ולקוח.
דואגים לכם, תמיד
"ענן – פשוט לאכול" דואגת לכל שלב במתן השירות, בתקשורת מול הספקים, בהקמת איזורי ההסעדה ובתפקוד שוטף כך שאתם לא צריכים להתנהל מול נותני שירות חלקי. הכל במקום אחד, ואנחנו דואגים לו עבורכם.
תמיד אתכם, תמיד מקצועיים
מגע אישי חשוב לנו עם כל לקוח ולקוח. בפגישות הראשונות נקבע ביחד את סוג השירות שיתאים לכם בצורה האידיאלית, נדאג לספק לכם את מה שאתם זקוקים לו, ונבצע את ההתאמות במידה והצרכים ישתנו. אנו מאמנים את עובדינו בקפידה, מעניקים להם הכשרה מקיפה ומעמיקה במיוחד ומטמיעים בהם את ערכי איכות השירות, ההוגנות, האדיבות, ההקשבה והאכפתיות. שירותי ההסעדה שאנחנו מספקים הם יותר מרק פתרון זמני וההתקשרות בינינו היא לטווח הארוך, לכן אנחנו מטפחים קשר אישי ברמה גבוהה בינינו לביניכם ומשתדלים ליצור הרגשת נוחות לאורך כל הדרך.